Dikalo
Jouw online huiswerkklas

Werkwijze.

Voor wie.

De online huiswerkklas is bedoeld voor basisschool- & middelbare school leerlingen die op dit moment hele dagen thuiszitten. Het kan ook interessant zijn voor MBO & HBO studenten die moeite hebben met de discipline om iedere dag te gaan studeren. In een online klaslokaal kunnen 30 leerlingen. Je zit 2 uur per keer in het online klaslokaal. Als je een vraag hebt over de stof bereiden we die met jou voor hoe je die het beste aan je eigen docent van school kunt stellen. Als blijkt dat dit niet voldoende is voor jou, dan adviseren we intensievere begeleiding. Vervolgens kunnen wij dit voor een ander tarief voor je organiseren (zie intensieve begeleiding).

Hoe werkt de online huiswerkklas?

In de online huiswerkklas studeer je samen met 30 leerlingen en 1 coach aan je huiswerk zit. Dikalo coacht je tijdens 2 uur studeren, wijst je verder op weg met je planning, vragen en helpt je met concentreren.

2 uur studeren doe je niet aan 1 stuk. Want we variëren leren met bewegen. Om de 20 minuten studeren, 1 minuut bewegen. Door te bewegen worden je hersenen extra geactiveerd en kun je beter leren en onthouden.

Met Dikalo studeer samen met andere leerlingen en er is iedere dag een coach. De coach wisselt per dag, dat is niet veel anders dan je op school gewend bent. Als je klaar bent met studeren krijg je van ons een complimentje én sturen we een aanwezigheidsbericht naar je ouders! Stuur je gemaakte werk op naar je docent van school en je bent klaar voor vandaag.

Hoe ziet het eruit.

Het verschil tussen de huiswerkklas en de intensieve begeleiding is dat je bij de intensieve begeleiding 1-op-1 je vragen kunt stellen aan een vakexpert over de inhoud van de stof. In de huiswerkklas zijn we vooral bij het maakwerk de stok achter de deur en geven we je het gevoel dat iemand je ziet en met je meedenkt. Wanneer je er niet uitkomt dan regelen we met jou 1-op-1 online bijles. Intensieve begeleiding kan per 15 minuten genoten worden.

Wat anderen zeggen...

ONLINE HUISWERKKLAS IETS VOOR JOU?